Η ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΠΑΝΘΡΑΚΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΘΡΑΚΗΣ ΚΑΘΕ ΤΡΙΤΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ.email:www.taneatisthrakis.blogspot.com-email:taneatisthrakis@gmail.com. ΤΗΛ-FAX:25313-03353 KIN:6981464680

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΙΛΧΑΝ ΑΧΜΕΤ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ Ν.Ε. ΠΑΣΟΚ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

«Η Δημοκρατική Συμπαράταξη με πρόεδρο την Φώφη Γεννηματά μπορεί να γίνει ο Τρίτος Πόλος στην πολιτική ζωή του τόπου»
Την πρώτη επίσημη επίσκεψη του μετά την ένταξή τους την Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, ο βουλευτής Ροδόπης, Ιλχάν Αχμέτ, επέλεξε να κάνει στον δήμαρχο Κομοτηνής, Γιώργο Πετρίδη, τιμώντας, όπως ανάφερε χαρακτηριστικά, τον θεσμικό του ρόλο αλλά και την μακρά του πολιτική διαδρομή στον χώρο της Δημοκρατικής Παράταξης.
Παράλληλα, ο Ιλχάν Αχμέτ, είχε την ευκαιρία να συναντηθεί στο γραφείου του Γιώργου Πετρίδη, με τον γραμματέα της Ν.Ε. Ροδόπης του ΠΑΣΟΚ, Γιάννη Γκαράνη, με τον οποίο συμφώνησαν να έχουν στενή συνεργασία για την προώθηση των θεμάτων της περιοχής στο πλαίσιο της Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης.
Αμέσως μετά, ο βουλευτής Ροδόπης, έκανε δηλώσεις και απάντησε σε ερωτήσεις των δημοσιογράφων:        
«Θέλησα να κάνω για συμβολικούς και ουσιαστικούς λόγους την πρώτη μου επίσκεψη, μετά την ένταξή μου στην Κ.Ο. της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, στον δήμαρχο Κομοτηνής,. Γιώργο Πετρίδη.
Πρώτον, ο Γιώργος Πετρίδης είναι ένας άνθρωπος που δραστηριοποιείται πολιτικά  στον μεσαίο προοδευτικό χώρο, σε ένα πολιτικό χώρο που πιστεύω και εγώ.
Δεύτερον, προκειμένου να συντονιστούμε ως άνθρωποι που θέλουν να βοηθήσουν την Θράκη και την Ροδόπη ειδικότερα, μέσα από τα νέα καθήκοντά μου στην Κ.Ο., για το πώς μπορώ να βοηθήσω περισσότερο στο έργο του δήμου Κομοτηνής.
Από το 2009 και μετά δραστηριοποιούμε στον ευρύτερο προοδευτικό χώρο. Διαφώνησα με τον κ. Σαμαρά και τις πολιτικές του και από τότε μέχρι σήμερα, βρέθηκα σε χώρους με προοδευτικό και δημοκρατικό πολιτικό πρόσημο όπως είναι το Ποτάμι και η ΔΗΜΑΡ.
Τάσσομαι, κατά του ακραίου οικονομικού φιλελευθερισμού που αναπαράγει τις κοινωνικές ανισότητες και είμαι υπέρ του προοδευτικού κοινωνικού χώρου. Οι Έλληνες έχουν ταλαιπωρηθεί πολύ τα τελευταία χρόνια και με τον κινητικότητα  που δημιουργείται τώρα στην Κεντροαριστερά, η συμβολή μας και στην Βουλή αλλά και μέσα στην κοινωνία θα είναι πολύ σημαντική».
Ερ: Υπήρξαν πληροφορίες ότι είχατε επαφές με την Ν.Δ., οι οποίες δεν τελεσφόρησαν γιατί έβαλαν βέτο οι «Καραμανλικοί». Το επιβεβαιώνετε ή το διαψεύδετε αυτό;
Ι.Α.: Επαφές με το επίσημο κόμμα της Ν.Δ., φυσικά και δεν υπήρξαν. Με τον  Κυριάκο Μητσοτάκη κα άλλους συναδέλφους στη Ν.Δ., μας συνδέει μια κοινή κοινοβουλευτική πορεία το 2004-7. Συζητήσεις υπήρχαν πάντοτε σε πολιτικό επίπεδο για τη πορεία της χώρας και τον τρόπο αναζήτησης λύσεων για το πώς η χώρα μπορεί να πορευτεί από εδώ και πέρα. Οι δικές μου ήταν γνωστές. Υπερασπίστηκα στο Ποτάμι σθεναρά την Επιτροπή Διαλόγου που είχε συσταθεί ανάμεσα σε αυτό και την Δημοκρατική Συμπαράταξη. Μάλιστα, ως αποτέλεσμα αυτού του διαλόγου εκδόθηκε και ένα ομόφωνο πόρισμα,  τι οποίο έλεγε ότι αυτοί οι δύο χώροι έπρεπε να συμπράξουν με έναν τρόπο. Τελικά, όμως, ο Σταύρος Θεοδωράκης επέλεξε να μην υιοθετήσει το πόρισμα αυτό και να ακολουθήσει μία αυτόνομη πορεία, άποψη την οποία σέβομαι αλλά δεν συμφωνώ.
Είμαι ο βουλευτής που και στην Κ.Ο., επισήμως και δημοσίως εδώ και δέκα μήνες αλλά σε ψηφοφορίες μέσα στην Βουλή έχω υπερασπιστεί την συμπόρευση Δημοκρατικής Συμπαράταξης και Ποταμιού. Οι παρατηρητές των πολιτικών πραγμάτων στην Αθήνα, το ήξεραν από την πρώτη στιγμή.
Ο Ενιαίος Δημοκρατικός Χώρος, είναι η Δημοκρατική Συμπαράταξη με πρόεδρο την Φώφη Γεννηματά, και μπορεί να γίνει ο Τρίτος Πόλος στην πολιτική ζωή του τόπου, εκτοπίζοντας την Χ.Α. στην Βουλή αλλά και στην ελληνική κοινωνία.
Ερ: Τι απαντάτε σε όσους αναφέρουν ζητήματα πολιτικής επιβίωσης εκ μέρους σας, σε ό,τι αφορά τις συχνές αλλαγές πολιτικών κομμάτων.

Ι.Α.: Αν ήθελα πολιτική επιβίωση, δεν θα είχα φύγει από τη Ν.Δ.. ήμουν στην πολιτική έρημο για 7-8 χρόνια. Έφυγα από ένα μεγάλο κόμμα, ενώ μπορούσα να είχα σιωπήσει και να μείνω εκεί. Σε κάθε περίπτωση, μπορούσα να γυρίσω εκεί, μαζί με την Ντόρα Μπακογιάννη, όταν διαλύθηκε η Δημοκρατική Συμμαχία. Εγώ όλως, δεν επέτρεψα στη Ν.Δ., αλλά παρέμεινα στον ευρύτερο προοδευτικό –μεταρρυθμιστικό μεσαίο χώρο, γιατί αυτή είναι η ιδεολογία μου και τα πιστεύω μου. Πιστεύω ότι έτσι μπορώ να υπηρετήσω τους συμπολίτες μου. Και αποδείχθηκε τελικά ότι οι συμπολίτες μου μέσα σε αυτούς τους χώρους, με τίμησαν αναδεικνύοντας με ως πρώτο βουλευτή Ροδόπης αλλά και δίνοντας και το μεγαλύτερο ποσοστό πανελλαδικά στο Ποτάμι και την ΔΗΜΑΡ. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου